March 19, 2013

Kolac sa jogurtom i ruzmarinom ⁄ Rosemary Yogurt Cake


Vec godinama sam u debeloj love affair sa jednostavnim, biskvitnim kolacima. Iz vise razloga..

  • u prosjeku, treba vam 20ak minuta da ga napravite, 
  • uvijek imate kolac i slatko u kuci, 
  • idealan zalogaj za dorucak ili popodnevni caj⁄ kavicu, 
  • uz sacicu namirnica zaobici cete kalorijske bombe i na kraju 
  • djeca ga jednostavno obozavaju. 
Mozete se igrati i eksperimentirati koliko hocete, oduzimati i dodavati i napraviti upravo ono sto oni vole. Jos ako uz to uspijete ubaciti ribanu mrkvu,jabuku, tikvicu ili bundevu e onda ste napravili pravu stvar. Radi ovih jednostavnih i ukusnih zalogajcica, skoro sam u potpunosti izbacila kekse iz svog popisa za ducan. Jedino Jadro ima povlastice :) A moram reci da sam jako ponosna kada moja Bru dodje na igraliste i kaze.. to ti moja mama radi kolace :)) 

Isprobala sam ih bezbroj. Jednostavno nema razloga da vam se ne svide. Kada ih radim za nas doma, vecinom izbjegavam preljeve koji u receptu dolaze uz njih. To je za djecu poprilicno tesko a i nije im prakticno uzeti komadic kolaca u ruke i nastaviti sa igranjem. A ako su vam suhi, uvijek ih mozete posluziti sa medom, vrhnjem, marmeladom ili necim drugim po zelji. 

Ovaj kolac sa jogurtom i ruzmarinom moja je ulaznica za ovomjesecnu igru Ajme koliko nas je  i njene ovomjesecne domacice sa bloga Mimis kingdom.


Kolac sa jogurtom i ruzmarinom
140 g brasna
1 1⁄2 zlicica praska za pecivo
1 1⁄2 zlicica sjeckanog svjezeg ruzmarina
2 jaja 
130 g secera
65 g ulja 
90 g tekuceg jogurta
med ( za posipanje,po zelji)

Umutite jaja sa secerom i dodajte jogurt i ulje. Promijesajte. U drugoj zdjeli pomijesajte sve suhe sastojke sa isjeckanim ruzmarinom te sve lagano dodajte u smjesu jaja. Pecite na 175C cca 30 min. Najbolji je kada odstoji dan i kada ruzmarin pusti svoju aromu. 
Posluzite ga i pospite sa aromatiziranim medom. Za to zagrijte med i dodajte ruzmarin (cijeli ili isjeckan). Sto duze ruzmarin stoji u medu, okus ce biti intezivniji.
Dobar tek!
..........................................................................

Rosmary Yogurt Cake
140 g flour
1 1⁄2 tsp baking powder
1 1⁄2 tsp chopped fresh rosemary
2 eggs
130 g sugar
90 ml yoghurt
65 ml sunflower oil
serve with honey 
Combine all the dry ingredients in one bowl. In a separate bowl mix eggs with sugar and add yogurt and oil. Add the dry ingredients and mix until everything is combined. Bake on 175C for around 30 min. 


2 comments:

  1. Ovaj kolač sutra pravim, super mi je, volim ovakve brze i sočne biskvite, a dodatak ruzmarina mi je tek posebno dobar i zanimljiv. Super izgleda !

    ReplyDelete
  2. Krasna i zanimljiva kombinacija s ružmarinom, jako mi se dopada!

    ReplyDelete