March 8, 2013

Halo Halo filipino desert


Halo Halo najpoznatiji je filipinski hladni desert. Sama rijec halo znaci 'mix' a mi smo ga slozno nazvali najvecim 'buckurisem' ikada.. Citala sam o njemu i bilo mi je nepojmljivo da se tolike razne namirnice mogu sloziti u jedan jestivi,fini, slatki i osvjezavajuci desert. Kada vidite koje sve namirnice sadrzi sigurna sam da cete se sloziti sa mnom. 



Sastojci su sljedeci..
kaong/sugar palm ( palmino meso u sirupu)
langka/jackfruit
macapuno (kokosovo meso u sirupu)
sace (med)
kamias usecereni
guava
saba banana
kuhani bijeli grah
kuhani smedji sitni grah
kuhani slanutak
tvrdi sir
mlijecne karamele

Da vam docaram slikom, otprilike to izgleda ovako..

U visoku staklenu casu ili u polovicu kokosa slozite po mali komadic ili 1 zlicicu svega navedenoga i
to sve prekrijete mrvljenim ledom. Na to stavite kuglu ube sladoleda, komad leche flan-a ( ili creme caramela) i zlicica ube yam slatkoga ili marmelade. Uz to dobijete dehidrirano mlijeko (evaporated milk) kojim ce vam konobar pred vama to sve fino zaliti.





Zanimljivo je da to i nije tako loseg okusa. Najvise mi se svidjela ova osvjezavajuca tekucina kada se led otopio i pomijesao sa mlijekom i sladoldom. E to je bilo bas ukusno i lagano. Sastojke sam isprobavala jedan po jedan i upoznavala se sa okusima. Osim graha i slanutka, sve je bilo preslatko. Ne znam dali je potrebno spominjati.. na kraju mi je bila muka! Ali taj dio pripisujem cinjenici da sam previse toga probala. Kineski rucak, Ube torta i onda jos Halo Halo. Nisam mogla napraviti veci halo :)



Pogledajte ostale tradicionalne filipinske kolace i deserte:
Halo Halo hladni osvjezavajuci desert
Bibingka
Leche Flan
Puto Bumbong
Sans Rival





2 comments:

  1. Moram da priznam da ne izgleda baš primamljivo ali mi se sastojci dopadaju. Probala sam tog tipa deserte sa mahunarkama i stvarno su jako ukusni i osvežavajući:)

    ReplyDelete
  2. pa bilo je..omg,tko ce ovo probati?!? :)
    Ali stvarno je ukusno!

    ReplyDelete