January 14, 2013

Torta sa bademima & jabukama / Almond Apple Cake



Do jucer, vrijeme u Splitu podsjecalo je na rano proljece pa je ova osvjezavajuca torta bila i vise nego prikladna. Sunce, sunce i jos sunca... Vrijeme Bozica, Nove Godine proveli smo uz more, po plazama i sa djecom po livadama. Nakon dugo vremena zatekli smo se svi zajedno doma za blagdane . Nakon dugo vremena maknuli smo prasinu sa bozicnih ukrasa u podrumu i doma okitili bor. Zahvalna sam na ovim divnim trenucima koje smo zajedno proveli u svom domu, u svome gradu.

Bozicne ukrase vratili smo na mjesto i ponovo izvukli kofere.Time to go.. Pocela sam crpiti i trositi sve zalihe koje su mi ostale u kuhinji pa je tako nastala i ova lagana torta od jabuka i lavande. Ostala mi je jos jedna staklenka marmelade od Jabuka i Lavande koju sam iskoristila za ovaj odlicni nadjev.  Biskvit sa bademima,jabuke i lavanda, slag na kraju i voila..


Marmelada koju sam koristila bila je poprilicno rijetka. Nesto kao pire od jabuka. Kao alternativu mozete koristiti pire od jabuka ili skuhati same jabuke sa secerom (kolicine po zelji), sa malo lavande ili nekog drugog zacina i propasirati.



Torta sa Jabukama i Bademima

Biskvit:
  • 4 bjelanjka
  • 80 g secera u prahu
  • 1 zumanjak
  • 100 g mljevenih badema
  • 2 zlice brasna,ostrog
  • 1/3 praska za pecivo (vrecice)
  • 1 vanilija secer
Fil:
  • 1 slag pjena sa okusom vanilije 
Izradite bjelanjke postepeno dodavajuci secere. Dodajte zumanjak i izradite. Rucno umijesajte pomijesane bademe,brasno i prasak za pecivo. Pecite u kalupu za torte, 24 cm na 175C oko 25 min. Provjerite drvenom cackalicom.
Marmeladu zakuhajte i umijesajte preljev pomijesan sa malo vode. Zakuhajte kretako i pustite da se malo ohladi. Kada bude mlako i pocne se stvrdnjavati, prelijte preko biskvita u kalupu i ohladite. Na to izradite slag sa mlijekom i premazite preko.
Dobar tek!

** find us on FACEBOOK **

Pogledajte jos neke kolace sa jabukama:







10 comments:

  1. Odličan receptić! ;) Vidim i ti si iskoristila taj sunčani dan. I mene je podsjetio na proljeće, pa rekoh da smućkam jedan smoothie od mrkve i naranče i to samo iz razloga jer me ovo vrijeme pshički ubija ; padne mrak dok kažeš keks, ne stigneš jednostavno sve skuhati na vrijeme, a još ka tome i fotografirati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. evo doslo t otmurno vrijeme i do nas.. Ali svejedno bih rado jedan tvoj smoothie :)
      To sa kuhanjem i slikanjem u potpunosti potpisujem!

      Delete
  2. Predobra torta, moji omiljeni okusi i baš prekrasno izgleda ! Drago mi je da je marmelada i ovdje našla svoje mjesto, odlična ideja i kombinacija !
    I jako mi se sviđa ovaj stalak za tortu ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma marmelade su cudo! :) Vjeruj da si ti bila inspiracija da kupovne skoro u potpunosti zamjenim domacima..
      A stalak.. :) mogla bih uvrstiti jedam u buduce darivanje jer se mnogima jako svidja..

      Delete
  3. Preslatka tortica. Želim ti srećan put i nemoj nas zaboraviti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Zoka :)
      Mogu vas samo nastaviti castiti raznoraznim delicijama :)

      Delete