November 13, 2012

Hello Kitty i Baby Tv Torta

Djecji rodjendani u vrticu i igraonici & torte od stiropora




Vjerujem da vas se u zadnje vrijeme puno naslo u situaciji da vam dijete slavi rodjendan i da u vrtic ne smijete donijeti nikakvu tortu. Nista neobicno, tako je vecinom i vani. I onda im spakirate neke kupovne slatkise, zapakovane biskvitne tortice ili slicno. Njima, mojoj Bru taj dan je bio NJEN dan i ona je i sa samom tom pomisli ( i poklonom naravno) bila zadovoljna, no kakav je to rodjendan bez rodjendanske torte??
Pokusavala sam na sve moguce nacine nagovoriti i dogovoriti se sa tetama u vrticu, no uzalud. Pravila su pravila i oni se toga striktno pridrzavaju. Nerado sam, kao i vecina mama to prihvatila sve dok nisam probala i zapocela nesto drugo..
Kreativne mame davale si truda i djeci slagale kartonsku tortu. Jako slatko i zanimljivo! Evo kako to otprilike izgleda..

slike kartonskih torti preuzete sa interneta


U vrticima i igraonicama bitno je da djeca nista ne konzumiraju sto nema certifikat sigurnosti tj.racun. Da pojasnim.. da dijete slucajno zavrsi u bolnici sa posljedicama hrane, oni bi samo predocili taj racun i uputili ih na tu adresu. Jednostavno ne zele riskirati nista sto bi njih eventualno dovelo u bilo kakve probleme sa inspekcijama. U redu. Ja to razumijem. Onda cemo mi napraviti torte od stiropora. Tzv dummy cake koje se koriste na razno raznim izlozbama ili kao jedan,dva ili vise provizornih katova vjencane torte. I to je jedno idealno rjesenje. 

Rodjendan mojih macica (koji je u 4 dana razlike) sveo se na jednu poprilicno zahtjevnu organizaciju.   
  • Proslava u vrticu - nemozete to ignorirati niti preskociti. Kao prvo oni sami danima kao papagaji o tome pricaju medju djecom. Drugo, i same drage tete daju si truda i barem dio dana u vrticu posvete njihovom danu i rodjendanu. 
  • Proslava u igraonici - osobno preferiram proslave doma no kako nemam adekvatan prostor za 20 i vise djece spremne za tulum i igranje do iznemoglosti pa uz to i roditelje onda radije izaberemo igraonicu. Znaci tu mi treba torta, kolaci za roditelje i vecinom napravim i nesto slano tipa kiflice ili neke male zalogajcice.
  • I doma kada se skupe bake, dide, tete i ostala sira obitelj,opet mi trebaju kolaci i ostala hrana. 
Shvacate da je to jedna ozbiljna organizacija?! Od svega toga najveci mi je problem bio, tj. bile su mi te  zvijezde proslave - Torte! U vrtic ne smijes donijeti niti kupovnu a u igraonici moras izabrati izmedju poprilicno siromasnog ili luudo skupog izbora koji se nudi SA racunom, tj. iz neke slasticarnice/pekarnice.  I nema veze sto je to sve vecinom prah i vrecice, ali da nase inspekcije budu zadovoljne i mirne, TO je bolje i sigurnije za nasu djecu nego jedna domaca torta koju napravimo doma! 
Tako da sam za proslave u vrticu napravila divne torte na tri kata od stiropora i oblozila ih u fondant kao i normalne torte. Bru sam ponijela slatkise i po MilchSchnitte djeci a Jakobu u jaslice 3 kg banana,mandarina i jabuka!


Te torte sam takodjer odnijela i u igraonicu na proslavu. Kada sam to u igraonici jos davno predlozila, bile su totalno zbunjeni. No uspjela sam objasniti i dogovorili smo se. Iznjeli su im divne, sarene i velike stiropor torte sa prskalicama i svijecicama. Mislim zamislite te srece. Prigusena svijetla,prskalice, pjesma i onda jedna veeeelika torta. Ja sam tortu na 3 ili 4 kata dobila samo na vjencanju!  Koji rodjendan?!


Kada su otpjevali pjesmicu, islikali se i nadivili tortama vratili su ih nazad. Kako torte opcenito ne smiju rezati pred djecom ( jer je noz u pitanju) svaku tortu odnesu iza pulta ili u svoju kuhinju (gdje djeca ne vide) i tamo ju izrezu. Izrezali su jednu malu tortu koju sam ipak morala kupiti u slasticarnici i posluzili ju djeci. Mama slasticarka kupuje djeci tortu u slasticarnici. O Boze! Tesko se mirim sa ovom cinjenicom..
No oni su bili toliko sretni. U ocima im je bio veci sjaj nego sto su sjajile prskalice. Moja Bru je bila tako ponosna na svoju tortu a ja sam bila sretna jer sam ih toliko obradovala i roditeljima dala neku ideju. 
I da sam mogla sama napraviti cijelu tortu, tri kata moze se posluziti cca 40, 50 ljudi. A ja sam ih imala dvije. Puno bi toga ostalo.. Ovo je jednostavno jedno idealno, idealno rjesenje.

I kada je rodjendan zavrsio moje torte ostale su kao nove! Samo sa rupicama od prskalica. I sto sada sa njima? ne mogu ih drzati doma kao ukras, a ne mogu ih niti baciti. Zato sam ih pocela iznajmljivati. Da, iznajmljivati. Za jednu simbolicnu cijenu pocela sam praviti i iznajmljivati torte od stiropora koje su mame upotrijebile u vrticu i u igraonici. Ako nisam imala tematsku tortu koju bi pitali, napravila bih ju. I svi su bili prezadovoljni. Djeca najvise, onda mame i na kraju ja. 



1 comment: