August 1, 2012

Kolacici sa Lavandom by Bru.. ⁄ Lavender Cookies by Bru



Za suhim kolacima i nisam nesto pretjerano luda i nemam ih neku naviku cesto raditi. No kada mi moja bobica, moja mala ljubav dodje i kaze...mama hocemo raditi kolacice?? .. i pritom mi se onako slatko nasmije, jednostavno ju je nemoguce odbiti. Za nju to podrazumijeva mijesanje tijesta rukama pri cemu mi bez ikakve griznje savjesti napravi nered. To za nju jednostavno tako mora biti. To je njeno poimanje i vizija pravljenja suhih kolaca. No ta ljubav traje samo dok ne zaprlja ruke do lakta. Onda joj onaj zadnji dio kada se moras malo potruditi i zamijesiti tijesto do kraja, vise i nije tako zanimljiv. Sve dok ne dodje na red rezanje kalupima. To obozava. A ja obozavam gledati nju..







Isprobali smo kolacice sa lavandinim cvjetovima. Zvucali su mi primamljivo jer volim lavandu. Ostavljaju lagani okus maslaca kao pravi butter cookies a okus lavande stize lagano nakon toga.. 

Kolacici sa Lavandom by Bru...  

  • 100 g maslaca
  • 90 g secera
  • 1 zlica vanilija secera
  • 150 g brasna
  • 1/2 zlicice praska za pecivo
  • 2 zlice cvjetica lavande
Postupak:
Maslac sobne temperature i secere izradite mikserom. Dodajte ostale sastojke i zamijesite tijesto. Razvaljajte na pobrasnjenoj povrsini te kalupom izrezite kolace. 
Pecite 15 min na 150C.
Izvrsno se slazu sa marmeladom od jabuke i lavande. Mozete ih posuti secerom u prahu ili posluziti same. 
Dobar tek!

..................................................................

Lavender Cookies 
                                                             ... made by Bru :)


  • 110 g butter
  • 90 g sugar
  • 1 T vanilla sugar
  • 150 g flour
  • 1⁄2 t baking powder
  • 2 T lavender flowers
Mix the butter ( at the room temperature) and the sugar. Add the rest of the ingredients and make a dough. Roll out on a floured surface and cut out flower shaped cookies. Bake them for 15 min on 150C.
Sprinkle with confectioners sugar or serve with  Apple Lavender Marmalade.
Bon Apettite!

** find us on FACEBOOK **


10 comments:

  1. Kakva slatka djevojčica, a znam i kakav je to gušt "igrati se" s njima i brašnom u kuhinji..(imam dvoje takvih)..
    Keksići izgledaju čarobno, kao iz bajke, mogu im zamisliti aromu..

    ReplyDelete
  2. :) hvalaa. A brasno i oni u kuhinji..Najgore je kada se jos i mladji clan od 1,5 god umijesa u cijelu pricu. E onda nastupa 'brasno show'...

    ReplyDelete
  3. Prekrasna pomagačica, nije ni čudo da su keksići tako ukusni i lijepi

    ReplyDelete
  4. Djevojčica ti je prekrasna, kad ju gledam na slikama prisjećam se svojih prvih koraka u kuhinji. Mogu si misliti kakav je užitak gledati svoje dijete u kuhinji, jedva čekam kad ću i ja imati djecu pa da radimo zajedno keksiće.

    ReplyDelete
  5. uz ovkavu pomagačicu sve je slađe....
    i ja sam radila keksiće s lavandom ali nisu mi se svidjeli

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ..ja opcenito nisam veliki ljubitelj keksica.Volim isprobati koji recept ali uvijek sam prvo za nesto kremastije..

      Delete
  6. Malena kuharica je preslatka, sigurna sam da je uživaš gledati dok zajedno mjesite i radite kolače. Počastile ste nas sa super keksićima, meni su ovi definitivno jedni od najomiljenijih. Super su vam ispali i jako mi je drago što ti se marmelada od jabuka sa lavandom i ovdje dobro uklopila !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marmelada se svagdje uklapa :) A kolacici su mi dragi jer se tu nasla i lavanda.. a pogotovo jer ih je Bru pravila :) Hvala!

      Delete